Leenske.blogspot.nl

Leenske.blogspot.nl

zondag 10 januari 2016

Start van de cal2016!

Afgelopen vrijdag zijn er weer een aantal crochet alongs gestart waarvan onder andere de lossen en vasten cal. Helaas werd het patroon s avonds even na 19 uur pas online gezet dus na een hele dag ongeduldig wachten stond het patroon dan eindelijk online!

Het gaat in week 1 om 17 toeren. Het lijkt heel veel, maar toch is het goed te doen, de steken zijn niet ingewikkeld en de steken die ik nog niet kende (zoals de sterrensteek) had een duidelijke uitleg.

Na 2 avonden en zo'n anderhalf uur vanochtend ben ik klaar met mijn week 1.
Ik ben voor het al opgestelde kleurenpakket "zeebries" gegaan van Stylecraft special dk, haakt heerlijk en is lekker licht! Ik ben blij met mn kleurkeuze al hoop ik niet deze niet te grijs gaat worden, maar dat is gewoon afwachten..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten