Leenske.blogspot.nl

Leenske.blogspot.nl

dinsdag 25 februari 2014

Een keer wat anders

Een tijdje geleden werd ik gevraagd of ik mee ging op naailes. Ik had zoiets van, wat moet ik daar, wat moet ik maken dan? En weigerde... 

Er ging een paar weken overheen en door het enthousiasme van een vriendin ben ik toch maar eens gaan neuzen op internet.. In eerste instantie kon ik weinig leuks vinden, maar even later kwam ik ineens allemaal ideeën tegen.

Op naailes hebben ze beginnersprojecten waarvan me de poncho eigenlijk wel aansprak dus heb me ingeschreven en vanavond volgt les 2!

Omdat ik niet zo goed met de poncho verder durf en toch wat leuks wilde naaien, heb ik een patroon nagetekend van een uil en zie hier het resultaat!

Vanochtend nog even de markt op geweest voor wat leuke stofjes voor een leuke tas, een rokje en kussens.. 

Ik kan voorlopig nog wel even vooruit haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten